Tänään oli ihan kiva päivä, semmonen rento ja mukava. Aamu alko yheksältä, kun piti lähteä varuskuntaan äitin kaa lääkärissä käymään. Sieltä terveyskeskukseen josta hain ittelleni sairaslomapaperit (jes, vasta tiistaina kouluun enskerran! Ja oon siis ollu saikulla jo viime tiistaista..) ja siitä jatkettiin matkaa kauppaan. Ostettiin äidin kaa ruokaa kotiin ja kunnon mätöt meille, koska alettiin kattoo Varasuunnitelma -nimistä romanttista komediaa. Herra-maailman-ihanin-poikaystäväkin tuli jo ennen kahta meille ja viipyi 22 asti. Saatiin tietää jopa lisäinfoa huomisesta, kun mennään X'n veljelle tyhjään kämppään koko viikonlopuks kaksin. Huomenna olis siis tiedossa hakea vähän ruokaa sinne ja viettää taas kuukauspäivää kullan kainalossa. : )

Voih, kuinka mä kaipaankaan matkustelua! Kattelin just mun vanhoja matkakuvia ja mulle iski kauhee matkustusbuumi päälle. Noh mutta eipä voi mitään, koska ei raha puussa kasva.. Nyt mulla olis kauhee hinku kirjottaa joku novelli, mutten tiiä mikä. Voisin vaikkapa julkasta tän tekstin ja alkaa sitte hahmottelemaa ja raapustelemaan novellia tänne. (; Öitä ihmiset, Lostinpain kuittaa.