Tää viikko on taas kulunu vaan lääkärissä. Nyt todettiin sitte keuhkoputkentulehduskin ja perjantaina saan tietää onko mulla reumaa. Ja ensviikon keskiviikkona pitäis fysioterapeutin kertoa mulle, miten mun polven & kehon kuntoutusta jatketaan, vai jatketaanko ollenkaan. Aamupalanakin mulla on 7 eri lääkettä, päivällisenä viittä ja iltapalana taas seittemää. Mun maha on ihan täynnä lääkkeitä ja oon lihonut ihan kamalasti nyt näitten mun sairaspäivien aikana. Oon ollut 11 tuntia koulussakin, vaikka koulua on menny jo kaks viikkoa. Mulla on kauhee kiriminen ja oon aivan sataprosenttisen varma, että nää mun poissaolot tulee näkymään tosi huonolla ilmeellä mun todistuksessa ja kokeissa. 

Oon herranjestas vasta 17 ja mun terveys on tooodella huonossa jamassa. Fibromyalgia, Tietzenin syndrooma, astma, joku silmätauti jonka nimeä en muista, ehkä reuma, yliliikkuvat nivelet, migreeni, osteoporoosi ja mitähän kaikkea. Tuskimpa tuun näkemään sitä kun täytän 30...